Informacja - przerwa techniczna
 Formularz zamówienia Wydruk
 1. Dane zamówienia:

  jak wypełnić formularz -      


  Odpis zwykły Księgi Wieczystej  61,50 zł

          szt. (wpisz ilość odpisów)

  Zawiera aktualny stan wpisów w Księdze Wieczystej, kto jest właścicielem, informację o hipotece itp. (odpis zwykły potrzebny jest np. do Banku, notariusza aby sprawdzić aktualny stan nieruchomości).

  Odpis zupełny Księgi Wieczystej  98,40 zł
          szt. (wpisz ilość odpisów)

  Zawiera kompletne informacje o nieruchomości, czyli stan wpisów oraz wykreśleń (zmian) w Księdze Wieczystej od czasu przeniesienia księgi do systemu elektronicznego - właścicielach, wzmianki o wnioskach, orzeczeniach sądowych, apelacjach i postępowaniach.

 


Numer Księgi Wieczystej:  
   
 
 
np. KR4P/00011111/1, KW 11111          Gdzie znaleźć numer księgi  

Usługi dodatkowe:   .

  Posiadam (stary) numer księgi w postaci np. KW 1111
     /
chcę sprawdzić czy numer jest zgodny z adresem nieruchomości


 
Dodatkowo zamawiam Skan odpisu na e-mail w PDF>
     
         
   2. Rodzaj przesyłki:  
 
   
 
    List zwykły ekonomiczny - 4,30 zł      
    List zwykły priorytetowy - 5,20 zł      
    List polecony ekonomiczny - 7,40 zł      
    List polecony priorytetowy - 10,50 zł      
     Przesyłka kurierska - 24,00 zł         
    Wysyłka tylko skanu dokumentu na e-mail w PDF bez wysyłania przesyłki z oryginałem - 0,00 zł      
         
    Płatność przy odbiorze: (tylko dla firm i instytucji)      
         
     Przesyłka pocztowa - 22,00 zł         
     Przesyłka kurierska - 29,00 zł         
         
    (określić dostępność pod wskazanym adresem np. 8.00-17.00 dla przesyłek kurierskich)      


Wartość zamówienia: (obliczana automatycznie zależna od wybranych opcji !)

Koszt odpisów (zł):

Koszty dodatkowe (zł):

Koszt wysyłki (zł):

_______________________________

Do zapłaty (zł):

 
     
  3. Dane Zamawiającego i adres wysyłki:

 
 
Wydruk Sposób rozliczenia: osoba prywatna firma
Imię i Nazwisko / Nazwa firmy: *
Ulica: *
Numer budynku: * nr lokalu: 
Kod pocztowy: *
Miejscowość: *
Numer NIP:
Imię i Nazwisko do kontaktu: *
Telefon do kontaktu: *
Adres e-mail: *
 
Adres wysyłki:

 Taki sam jak dane Zamawiającego    
inny:


Uwagi do zamówienia:

 

  Akceptuję regulamin serwisu internetowego.  

  Chcę, aby usługa została rozpoczęta niezwłocznie, wiem, że nie otrzymam zwrotu poniesionych kosztów w przypadku odstąpienia od umowy gdyż jest to dokument sądowy. 

Automatycznie po złożeniu zamówienia na e-mail podany w formularzu przychodzi potwierdzenie ze szczegółami
* Pola oznaczone gwiazdką muszą być wypełnione !